Med besked service kan du få besked via SMS når der sker ændringer på din konto eller når du modtager post fra banken.

Beskedservice

Beskedservice giver dig nemt og hurtigt mulighed for at få besked på SMS eller mail fra Østjydsk Bank om dit engagement. Servicen er gratis, også selvom du benytter flere af valgmulighederne.

Du kan eksempelvis vælge imellem følgende muligheder:

  • Information om overtræk
  • Information om indsat beløb
  • Saldooplysning med fast frekvens
  • Saldooplysning ved selvvagt niveau
  • Nye dokumenter i e-Arkiv
  • Ny mail fra rådgiver
  • Ny Betalingsservice-aftale
Med Beskedservice er du altid opdateret omkring nye dokumenter i e-Arkiv og besked fra din rådgiver. Du kan også få saldooplysning automatisk tilsendt, og derved spare et opkald eller at starte computeren.  Information om overtræk giver dig også mulighed for hurtigere at reagere på overtræk, så du undgår at betale overtræksrenter.

Sådan tilmelder du dig beskedservice:
  1. Log på NetBank Privat
  2. Tryk på "indstillinger" øverst til højre
  3. vælg derefter ”Besked pr. mail og SMS”.
Herefter vælger du selv, hvordan dine opsætninger skal være og gemmer dem. Det kræves, at du har indtastet dine kontaktoplysninger. Hvis du ikke har indtastet dem endnu, kan det gøres under ”Personlige oplysninger”.
 

Modtag din aktuelle saldo via SMS...

Selv uden at være tilmeldt SMS BeskedService kan du som privatkunde hente saldooplysningerne direkte ned på din mobil. Sådan modtager du saldoopslysninger:
 
Send en SMS til: 1203
 
med teksten: ØB SALDO "navnet på din konto" (Ekesmpel: ØB SALDO LØNKONTO)
 
Du kan finde og evt ændre kontonavnet i NetBank Privat.
   
Saldobeskeder via SMS er forudsat at vi har registreret dit mobilnummer. Du kan tjekke om du har oplyst det rigtige telefonnummer i NetBanken, ved at klikke på "tandhjulet" i øverste højre hjørne.